15 Şubat, 2013

Soruya cevabınız evetse, Hüseyin Rahmi'nin 1924 yılında Son Telgraf gazetesinde tefrika edilen ve Everest tarafından basılan "Ben Deli miyim?" adlı eserini okuyup, bu soruya yeniden cevap vermenizi öneririz. Zira, zararsız/tehlikeli deli olmak arasında ince bir çizgi olduğu kadar dağlar kadar da fark var!

Not: Kulübümüze yeni katılan Mine'ye hoşgeldin diyoruz...

Taksim, Deep Restaurant 



Everest Yayınları, 2011 



Ne dediler? 
Merve: Şadan'la kimyamız uyuşmadı!
Burcu: Şamdan'da kendimden bir şeyler buldum! 
Mine: Dönemine göre cesur bir roman! 
Özlem: Ben deli değilim, onu anladım! 
Gözde: Psikoloji üzerinde çok fazla durmuş. Bizimle "değılsın." 
Hazal: Herkesin dondurmasına tükürmek istiyorum! 







1 yorum :

  1. şadan'ın delilik ve akıllılık ile ilgili sorgulamaları dikkate değerdi gerçekten.

    YanıtlaSil